UniFiSupply.be

UniFiSupply.be biedt een ruim assortiment aan producten. UniFiSupply.be biedt alleen producten aan die door ons zelf zijn beproefd, waardoor in deze webwinkel een ruim assortiment van uitsluitend kwaliteitsproducten wordt aangeboden.

UniFiSupply.be richt zich vooral op het snel leveren van producten. Daarnaast wordt er gestreefd naar een zo goed mogelijke service. Zo worden emails zo snel mogelijk beantwoord en handelen wij garantieverzoeken zo snel mogelijk af.

Bestellen & Bezorgen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij zullen altijd ons uiterste best doen om jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou thuis te krijgen. Als je namelijk op werkdagen voor 19:00 uur bestelt, heb jij je bestelling morgen al in huis! Het transport is uitbesteed aan PostNL in enkele gevallen kan er vertraging in de levering optreden. U kan ten aller tijden het PostNL tracking nummer raadplegen met betrekking tot de status van de verzending. Het tracking nummer ontvangt u per mail.

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb nog geen verzendbevestiging gehad?

Je ontvangt van ons twee e-mails: een orderbevestiging en een verzendbevestiging. Je orderbevestiging ontvang je binnen een uur na je bestelling. Heb jij na een uur nog geen mail ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn geplaatste bestelling nog wijzigen of annuleren?

Ja, als jouw bestelling nog niet verwerkt is, kun je de bestelling nog wijzigen of annuleren. Zodra jij je bestelling plaatst wordt deze direct verwerkt door ons razendsnelle systeem. Op die manier krijgen we jouw pakket zo snel mogelijk bij jou thuis. Hierdoor kan het zijn dat jouw bestelling al ingepakt en verzonden is en dus niet meer gewijzigd kan worden. Als je iets wilt aanpassen kun je dus het best zo snel mogelijk contact opnemen met onze klantenservice. Deze is iedere werkdag geopend tussen 09.00 en 17.30 uur. Orders die in het weekend geplaatst worden kunnen helaas niet gewijzigd of geannuleerd worden.

Kunnen jullie mij adviseren bij het maken van de juiste product keuzen?

Wij zijn gespecialiseerd in alle producten die we aanbieden en we kunnen je altijd van een zo goed mogelijk (technisch) advies voorzien. Heb jij dus vragen over een specifiek product of weet je niet precies wat de beste samenstelling van producten is die het beste bij je past? Neem dan gerust contact met ons op.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?

Mocht je onverhoopt je bestelling niet hebben ontvangen, neem dan altijd even contact op met de klantenservice. Wij zullen er dan alles aan doen om je te helpen.

Is mijn product op voorraad?

Als je bij het product onderstaand ziet is het direct leverbaar en kun jij het, als je op werkdagen voor 18.59 uur bestelt, morgen al in huis verwachten. Als er bij het product een levertijd wordt aangegeven of gevraagd wordt om contact op te nemen voor de levertijd dan is het product niet op voorraad. Neem gerust contact op via de contact pagina of telefonisch via 030-7740700 dan kunnen we meer informatie verschaffen met betrekking tot het betreffende product of een alternatief aanbieden.
Voorraad status

Betaal ik verzendkosten voor mijn bestelling?

Dat is afhankelijk van het bestelbedrag. Als jij een bestelling plaatst met een waarde van €1000,- of meer, dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Bij een lager bestelbedrag betaal je in Nederland €6,95 en in België €12,26 verzend- en administratiekosten.

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Tijdens het bestellen heb je de mogelijkheid om een factuur en indien gewenst een separaat aflever adres op te geven. Hier vul je de gewenste gegevens in en vervolgens ontvang jij je bestelling op dat adres.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, je kunt je bestelling ook afhalen bij ons op locatie. Als je het bij ons wilt afhalen neem dan even contact op via 030-7740700 om een afspraak in te plannen. Als je vervolgens bij ons langskomt zorgen wij dat jouw pakket gereed ligt.
Ons vestigingsadres is:
UTPinfra
Nijverheidsweg 18
3534AM Utrecht

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

Geen probleem! Je pakket zal bezorgd worden bij de dichtstbijzijnde PostNL-afhaallocatie. De bezorger laat in dat geval een bericht in de brievenbus achter waar en vanaf wanneer jij de bestelling kunt afhalen. Als het pakketje niet binnen 5 dagen wordt afgehaald of wordt geweigerd, dan zullen de retourkosten die worden berekend aan ons worden ingehouden van restitutie.

Retourneren

Kan ik de door mij bestelde artikelen ruilen of retourneren?

Heb je iets besteld maar ben je toch niet tevreden, of is het product stuk? Dan doen wij er alles aan om je te helpen. Hier vind je alle informatie over het retourneren van jouw producten, en wat je moet doen als jouw product stuk gegaan is.

Hoe kan ik artikelen retourneren?

Ga naar de website en log in, ga vervolgens naar mijn account en klik op Geschil Manager en daar kunt u het product selecteren die u retour wilt sturen.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van jouw retourzending. Wij raden hierbij aan om deze aangetekend en verzekerd te versturen. Bewaar daarbij ook altijd jouw verzendbewijs. De retourkosten bij PostNL zijn €7,25.

Garantie

Wat moet ik doen als een artikel beschadigd of kapot is?

Heb je iets besteld maar ben je toch niet tevreden, of is het product stuk? Dan doen wij er alles aan om je te helpen. Hier vind je alle informatie over het retourneren van jouw producten, en wat je moet doen als jouw product stuk gegaan is.

Wat is het garantiebewijs van mijn artikel?

Ga naar de website en log in, ga vervolgens naar mijn account en klik op Geschil Manager en daar kunt u het product selecteren die u retour wilt sturen.

Bedenktermijn en herroepingsrecht: Consument

Voor al je online aankopen als particulier geldt een bedenktermijn (herroepingsrecht) van 14 dagen. Dit betekent dat je de bestelde producten kunt retourneren als je niet tevreden bent over het product of als het product niet aan je verwachtingen voldoet. Deze periode gaat in op de dag dat je pakketje door jou, of namens jou in ontvangst wordt genomen. Er zitten wel voorwaarden aan het retourneren en elke aanvraag wordt per geval bekeken. Bij retourneren geldt dat het product in een originele en onbeschadigde verpakking moet worden teruggestuurd. Indien er gebruikerssporen aanwezig zijn op de verpakking of het product (zoals een gebroken seal of krassen) dan rekenen we hiervoor minimaal -15% kosten van de aanschafwaarde met een minimum van €25. Dit percentage kan oplopen op basis van de staat waarin we het product retour krijgen.

Bedenktermijn en herroepingsrecht: Zakelijk

Zakelijke klanten kunnen producten retourneren binnen de eerste 14 dagen, maar krijgen geen geld teruggestort. Het geld wordt als een tegoed in het account geplaatst waarvoor andere producten kunnen worden aangeschaft. Het percentage wat we crediteren is afhankelijk van enkele factoren. Er zitten wel voorwaarden aan het retourneren en elke aanvraag wordt per geval bekeken. Bij retourneren geldt dat het product in een originele en onbeschadigde verpakking moet worden teruggestuurd. Indien er gebruikerssporen aanwezig zijn op de verpakking of het product (zoals een gebroken seal of krassen) dan rekenen we hiervoor minimaal -15% kosten van de aanschafwaarde met een minimum van €25. Dit percentage kan oplopen op basis van de staat waarin we het product retour krijgen.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Op onze webshop hanteren wij de volgende betaalmethoden: iDEAL (gratis) Paypal (betalingskosten 3,4% van het aankoopbedrag) Bancontact (Betaalmethode voor klanten uit België, gratis) Vooruitbetaling (gratis) Op rekening, voor zakelijke klanten in overleg.

Kan ik achteraf betalen?

Nee helaas is dit niet mogelijk, wel kunt u als zakelijke klant op rekening betalen als u hiervoor een account aanvraag heeft gedaan.

Waar kan ik de factuur van mijn bestelling vinden?

Als je een bestelling plaatst krijg je van ons altijd je factuur per e-mail meegestuurd met de verzendbevestiging tevens is je factuur altijd terug te vinden onder je account op onze website.